Polityka prywatności dla przedstawicieli kontrahentów
Polski Instytut Ekonomiczny jako administrator danych osobowych, jest zobowiązany chronić dane osobowe pozyskiwane w procesie współpracy z kontrahentami.
Niniejsza Polityka dla Klientów wyjaśnia, jak administrator przetwarza tj. zbiera, wykorzystuje, udostępnia i przetwarza w inny sposób dane osobowe (dalej także jako informacje osobiste). Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności, jak również przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO).
1. Administrator Danych Osobowych.
Podmiotem odpowiedzialnym za przetwarzanie danych osobowych jest Polski Instytut Ekonomiczny z siedzibą w Warszawie (02-001) ul. Aleje Jerozolimskie 87 (dalej Administrator).
2. Dlaczego i na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Państwa dane.
Przetwarzamy dane osobowe w następujących celach:
a) aby świadczyć usługi, do których zbieramy informacje
b) dla zapewnienia komunikacji odnośnie usług i naszej relacji biznesowej z firmą, lub organizacją, które reprezentujesz.
c) w ramach naszych kontaktów marketingowych i innych
Przetwarzanie danych osobowych w tych celach jest konieczne dla naszego prawnie uzasadnionego interesu kontaktowania się z Tobą i przedsiębiorstwem, organem władzy albo organizacją, które reprezentujesz, jak też w celu wprowadzania na rynek naszych usług Podstawą prawną jest art. 6.1f RODO
d) przetwarzanie może również być konieczne dla naszego prawnie uzasadnionego interesu przestrzegania obowiązków prawnych albo obsługi roszczenia gwarancyjnego albo usprawnić jakości naszych produktów i usług. Podstawą prawną jest art. 6.1 ust. c) i ust. f) RODO.
3. Jakie dane osobowe przetwarzamy.
Przetwarzamy dane osobowe w określonych celach wymienionych powyżej w pkt. 2. i przetwarzamy tylko te dane osobowe, które są konieczne. Możemy przetwarzać następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko , numer telefonu i adres e-mail w firmie czy organizacji, którą reprezentujesz.
4. Kto może mieć dostęp do Państwa danych osobowych.
W ramach naszej struktury organizacyjnej jako administratora dostęp do danych osobowych mają jedynie upoważnieni pracownicy i współpracownicy. Dostęp do Państwa danych osobowych mają również nasi partnerzy, z którymi współpracujemy takie jak firmy świadczące usługi księgowe, firmy świadczące usługi informatyczne, firmy kurierskie, dostawca usług hostingowych oraz podmioty obsługujące płatności elektroniczne.
5. Jak długo przechowujemy Państwa dane.
Administrator będzie przechowywać dane osobowe jedynie przez okres konieczny do spełnienia wymogów obowiązujących przepisów prawa. Ogólnie możesz oczekiwać, że usuniemy dane osobowe, gdy przestaniesz być osobą do kontaktów po stronie firmy lub organizacji, które reprezentujesz.
6. Kto może być odbiorcą Państwa danych osobowych.
Odbiorcami Państwa danych mogą być nasi partnerzy, z którymi współpracujemy łącząc produkty i usługi, działające na naszą rzecz firmy marketingowe, informatyczne, kurierskie i obsługujące system płatności.
7. Czy Państwa dane będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Nie, nie przekazujemy Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8. Jak chronimy Państwa dane.
a) Szanujemy Państwa prawo do ochrony prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych.
b). Dane osobowe podawane w formularzu na naszej stronie, jak również w korespondencji e-mail wysyłanej na adresy firmowe w domenie @combiway.com są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.
c) Komputery na które przychodzi Państwa korespondencja elektroniczna i serwery na których przechowywane są Państwa dane posiadają szereg zabezpieczeń obejmujących m.in. zabezpieczenie urządzeń w zamykanych pomieszczeniach dostępnych jedynie dla osób uprawnionych do przetwarzania danych, stosowanie haseł zabezpieczenia, stosowanie licencjonowanego i aktualizowanego oprogramowania antywirusowego oraz zapór sieciowych, stosowanie licencjonowanych systemów operacyjnych oraz oprogramowania do obsługi poczty elektronicznej, zabezpieczenie komputerów przed niepowołanym podglądem ekranu przez osoby nieuprawnione (polityka czystego ekranu)
d) Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez Administratora albo podmioty, które dane przetwarzają w oparciu o zawarte przez Administratora umowy o powierzeniu przetwarzania danych, obligujące partnerów do zachowania należytego poziomu zabezpieczenia danych.
Administrator deklaruje, że wdrożył wszystkie niezbędne środki techniczne i organizacyjne, aby zagwarantować bezpieczeństwo i integralność danych osobowych, które przetwarza, a także by zapobiegać ich utracie, modyfikacji i/lub dostępowi ze strony nieupoważnionych osób trzecich.
9. Jakie prawa przysługują Państwu w związku z przetwarzaniem Waszych danych.
W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych, przysługuje Wam prawo do:
1) dostępu do Państwa danych (informacji o przetwarzanych danych oraz uzyskania kopii tych danych);
2) żądania Sprostowania (poprawienia) danych;
3) żądania usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie;
4) Ograniczenia przetwarzania danych (wstrzymania operacji na danych);
5) Przeniesienia danych do innego administratora.
6) cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych jeśli odbywa się ono na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7) Prawo wniesienia sprzeciwu do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku gdy przetwarzanie danych następuje z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.
Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: sekretariat@pie.net.pl